Saturday, May 1, 2010

Öàñíû “õàðøèë”

Би эмч биш л дээ. Гэхдээ нэг төрлийн харшил надад байна аа. Анагаах ухаан олж тогтоогоогүй болохоос ер нь олон төрлийн харшил гадуур дэгдэж, дэлгэрсэн байдаг бололтой дог шүү. Тэдгээрийн нэг нь надад туссан гэдгээ би хорь хүрч байж мэдсэн юм. Энэ харшлыг мэргэжлийн эмч юу гэж нэрлэхийг би мэдэхгүй ч, нэг нэр өглөө. Цасны харшил гэж. Энэ харшил яадаг юм бэ гэвэл их сонин. Цас орохоор эхэлдэг юм. Цас орно гэдэг цаг хугацааны хувьд намар болж таарч байгаа юм. Харшил хөдөлгөдөг тэр цас, цас дотроо нэлээд өөр. Түүний шинж тэмдэг андашгүй. Зөөлөн зөөлнөөр хаялна, хацар нүүрийг илбэнэ, сэтгэл зүрхийг хөвсөлзүүлнэ, яагаад ч юм баяр төрөөд байвал та бас надтай адил харшилтай гэсэн үг.
Зарим хүний “харшил” бороо орохоор хөдөлдөг гэсэн. Шүлэг найраг бичдэг улсынх навч унахаар сэдэрдэг гэдэг. Та ямар “харшилтай” юм бол. Энэ талаар бодож үзсэн үү? Ямартаа ч би цасны “харшилтай” юм билээ.

7 comments:

  1. Би хаврын "харшилтай" шд хэхэ.

    ReplyDelete
  2. Namriin anhnii tsasnii harshiltai yum baina daa. Ikhenh humuus havriin anhnii yarguinii harshiltai baidagsan. Chi neg l uur medremjtei hun baina.

    ReplyDelete
  3. Ura /hahaha/

    Baliashigdah hun bhgui bolohoor n gantsaaraa URAA hashgirchihaad garlaa gesnees huush naizaa naad neg baliar werification gedeg yumaa avch hayachee, yooh hairan ch saihan huruu hums mini

    ReplyDelete
  4. ene medremjiig hashil gehgui yum bish uu
    harshil gedeg chin durgui gesen utgiig ilerhiilj bgasht
    chi harin shal ooroor helchij
    oilgomjgui
    tsas orhoor taalamjta\i medremj tordog l yym shig bhiin yuniih ni harshil bdiin

    ReplyDelete